Hasta Karşılama
Muayene Süreci
Doktor Tarafından İlk Muayene
Kişisel Asistan
Hastayı doktor muayenesinden kişisel asistanlığını yapacak olan hasta iletişim uzmanı arkadaşlarımız karşılar ve planlanan tedaviyi daha iyi anlatabilmek ve finansal durumları konuşmak üzere hasta iletişim odasına alır.
Hastaya ağzının var olan durumu ayrıntıları ve riskleri ile birlikte (görseller ve önceki hastaların öncesi ve sonrası fotoğrafları varsa kısa hasta röportajlar paylaşılır) anlatılır.
Hastanın optimum ve alternatif tedavi seçenekleri hastaya anlatılır. Nasıl düzeltilebileceği konuşulur. Tedavi süreci, karşılaşıla bilinecek riskler anlatılır.
Hastaya bu iki aşamadan sonra Neden yaptırması gerektiği anlatılır. Ve neden bizde yaptırması gerekliliği vurgulanır.
En son olarak hasta ile fiyat bilgisi paylaşılır ve alternatif finansal seçenekler sunulur, hastanın onay imzasından sonra ilk randevu tarihi, sonraki randevularının zamanına ve tedavi sürecine karar verilir.
Her randevu zamanları, hasta aranarak ve sms yoluyla bilgilendirilir. Her randevuya gelişinde hastayı kişisel hasta iletişim uzmanı karşılar ve tüm tedavi süreçlerinde gerekirse 7x24 online asiste eder. (Tedavi süresince hastanın istek ve şikâyetlerinin çözüme ulaşmasını sağlar) Tedavi bitiminde hasta memnun, mutlu ve gülümseyerek (gülümsemesini saklamadan) klinikten ayrılır.