Maydent Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği
Maydent İletişim

Kişiye Özel Hizmet

Hasta Karşılama


  • Güler yüzle hasta karşılanır.
  • Kayıt formu hasta ile birlikte doldurulur.
  • Hastanın cep telefonuna kayıt onay sms gider.

Muayene Süreci


  • Diş hekimi asistanı hastayı karşılar ve Panoramik film için röntgen odasına alır.
  • Hasta asistan tarafından oral diagnoz odasına alınır.
  • Diagnozu(Teşhis öncesi hastanın var olan durumunu tespiti) yapacak doktor anemnezi (hastanın kişisel sağlık bilgileri varsa sistemik hastalıkları, kullandığı ilaçlar v.b.)hasta ile birlikte doldurur.(Anamnez bilgileri doktor hasta gizliliği çerçevesinde sadece doktor tarafından bilinir 3. şahıslarla paylaşılmaz)

Doktor Tarafından İlk Muayene


  • Hastanın panoramik filmi eşliğinde doktor tarafından ilk muayenesi yapılır.
  • Hastanın istekleri gözünde bulundurularak optimum tedavi planı alternatifi ile birlikte hazırlanır. Ve hastaya çıkarılan planlama ve panoramik film üzerinden ihtiyaçları ve tedavi planı (zaman, süreç) anlatılır.

Kişisel Asistan


Hastayı doktor muayenesinden kişisel asistanlığını yapacak olan hasta iletişim uzmanı arkadaşlarımız karşılar ve planlanan tedaviyi daha iyi anlatabilmek ve finansal durumları konuşmak üzere hasta iletişim odasına alır.

Hastaya ağzının var olan durumu ayrıntıları ve riskleri ile birlikte (görseller ve önceki hastaların öncesi ve sonrası fotoğrafları varsa kısa hasta röportajlar paylaşılır) anlatılır.

Hastanın optimum ve alternatif tedavi seçenekleri hastaya anlatılır. Nasıl düzeltilebileceği konuşulur. Tedavi süreci, karşılaşıla bilinecek riskler anlatılır.

Hastaya bu iki aşamadan sonra Neden yaptırması gerektiği anlatılır. Ve neden bizde yaptırması gerekliliği vurgulanır.

En son olarak hasta ile fiyat bilgisi paylaşılır ve alternatif finansal seçenekler sunulur, hastanın onay imzasından sonra ilk randevu tarihi, sonraki randevularının zamanına ve tedavi sürecine karar verilir.

Her randevu zamanları, hasta aranarak ve sms yoluyla bilgilendirilir. Her randevuya gelişinde hastayı kişisel hasta iletişim uzmanı karşılar ve tüm tedavi süreçlerinde gerekirse 7x24 online asiste eder. (Tedavi süresince hastanın istek ve şikâyetlerinin çözüme ulaşmasını sağlar) Tedavi bitiminde hasta memnun, mutlu ve gülümseyerek (gülümsemesini saklamadan) klinikten ayrılır.

Whatsapp'tan mesaj yazmak için tıklayınız
Whatsapp'tan mesaj yazmak için tıklayınız